Продавець ВсіПлівки розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
58 відгуків
+380 (66) 305-35-26
+380 (98) 085-85-56
ВсіПлівки
Кошик

Атермальная плівка

Тонування атермальной плівкою, або тонування по ГОСТу є хорошим рішенням затонувати свій автомобіль, при цьому залишивши ево скла максимально прозорими. Атермальная плівка дає можливість убезпечити салон власного транспортного засобу від променів палючого сонця і шкідливого для шкіри ультрофиолетового випромінювання, справляється вона з цим завданням краще, ніж будь-яка навіть сама темна плівка для тонування автомобілів. Атермальне плівки являють собою тонувальні плівки володіють шаром кераміки та інших металів має певне розташування, завдяки чому сонячне світло добре проходить через плівкове покриття, а інфрачервоне випромінювання ( спека від сонця) блокується, таким чином плівка буде повністю відповідати всім нормам і вимогам.

Важливим достоїнством атермальной плівки є те, що вона завдяки своїм властивостям має можливість затримувати ультрафіолетове і інфрачервоне випромінювання. Для людського ока подібна захист практично непомітна, проте це дає можливість врятувати салон автомобіля від вигорання і перегрівів, а так само істотно полегшує роботу кондиціонера.

Відповідність атермальной плівки вимогам Госту.

Згідно вимогам технічного регламенту передня тонування по ГОСТу може здійснюватися тільки в тих випадках, коли світлопропускання лобового (вітрового) скла одно не менш як 75 відсотків, а передніх бокових стекол-не менше 70 відсотків. Перевірка тонування проводиться приладами, які всі мають похибка вимірювання ± 2,0%, тобто показання приладу може бути не менше 68 % .

в виде галереив виде списка

Поради щодо вибору плівки по ГОСТу

Заміряти світлопропускання  скла автомобіля з плівкою. Прикласти на скло зразок атермальной плівки (5 х 5 см), між склом і приладом, заміряти світлопропускання  скла із зразком плівки і прийняти рішення про тонування.

Пам'ятайте, що захисний лайнер затримує світловий потік (до 4%), тому для чистоти експерименту, захисний лайнер потрібно зняти або провести замір лайнера на світлопропускання і врахувати цей показник, можна також наклеїти плівку на скло без  водяного розчину, так як наявність  води під плівкою знизить % світлопропускання.

З практики:

 якщо світлопропускання лобового скла  VLT понад 85 %, то світлопропускання скла разом з плівкою VLT = 80% зазвичай відповідає вимогам Технічного регламенту,

если светопропускание лобового стекла  VLT 80 %, то светопропускание стекла вместе с пленкой VLT = 80% обычно не соответствует требованиям Технического регламента или находится на грани дозволенного, в этом случае рекомендуем рассмотреть пленки со светопропусканием 90%,

если светопропускание лобового стекла  VLT 75 %, то светопропускание стекла даже с пленкой 90% будет на грани дозволенного Техническим регламентом

Если  Ваше стекло имеет еще более низкий процент (менее75%) светопропускания, то при  установке на стекло  любой атермальной пленки, светопропускание стекла вместе с пленкой не будет соответствовать требованию Технического регламента.

  В тоже время с  такой тонировкой Вас вряд ли могут остановить сотрудники полиции для ее измерения, так как легкая тонировка не будет бросаться в глаза.

Дополнительная информация

При проверке стекла на пропускание солнечного света очень внимательно отнеситесь к чистоте самого стекла, как снаружи, так и изнутри салона. Наличие пыли или влаги может отнять несколько % светопропускания.

 Атермальная пленка соответствует требованиям Технического регламента ГОСТа. Но проверяется  не пленка, а стекло вместе с пленкой, поэтому  надо учитывать и светопропускание самого стекла.

Всі прилади, що вимірюють світлопропускання,  мають похибку вимірювання ± 2,0 %, тому  показання приладу повинно бути не менше 68 %

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner